Simposio Medios de comunicación en linguas minoritarias – O galego e as linguas minoritarias de Europa

Data inicio:
mércores, Marzo 22, 2023 - 09:00
Poster:
O Instituto da Lingua Galega colabora coa organización do simposio Medios de comunicación en linguas minoritarias – O galego e as linguas minoritarias de Europa, que comezará mañá mércores no salón de actos do Consello da Cultura Galega. O venres 24 vaise levar a cabo na sala de conferencias do instituto un obradoiro de escrita sobre a aplicación da Acción COST nos medios de comunicación en linguas minoritarias.

Os coordinadores do simposio son Facundo Reyna-Muniain (Centro Europeo de Asuntos Minoritarios (ECMI) / Instituto da Lingua Galega, USC) e Craig Willis (Centro Europeo de Asuntos Minoritarios (ECMI) / EU Flensburg).