luns, Xaneiro 22, 2018 - 12:30
O luns 22 de xaneiro ás 12.30 h, na Sala de Conferencias do Instituto da Lingua Galega, o profesor Américo Venâncio Lopes Machado Filho impartiu a conferencia "Aspectos teórico-metodológicos atinentes à pesquisa em lexicografia histórico-variacional".

Américo Venâncio Lopes Machado Filho é Professor Associado de Língua Portuguesa do Departamento de Letras Vernáculas da Universidade Federal da Bahia (UFBA).  Lidera o Grupo de Pesquisa Nêmesis, que engloba o proxecto Deparc (Dicionário Etimológico do Português Arcaico) e o proxecto Dicionário Dialetal Brasileiro (DDB), asociado ao proxecto Atlas Linguístico do Brasil (ALiB). Actualmente desenvolve o seu proxecto de investigación de Estágio Sênior na Universidade de Coimbra cunha bolsa da CAPES.